من و تو
همنفس

سالهــــــــــا دویده ام با قلبـــــــــی معلق و پایـــی در هــــوا دیگــــر طــاقت رویاهــــایم تمــــــــــام شده است دلــــــــــم رسیدن می خواهــــــد . . .












_شهاب می بارد امشب از آسمان،نگاهم اما.............در حیرت دیدار تو مانده است.دندان ذهنم یارای گزیدن لبهای چشمانم را ندارد!..............

خاطرم نیست کی و از کدتم سو ترکم کرده بودی اما،تپش لحظه به لحظه ی این دیدار دوباره را بربوم خاطرم نقاشی می کنم.

_یادته یه روز،رو یه دیواری،هوس یادگاری نوشتن زده بود به سرمون ؟ یادمه کنار اسمم بزرگ نوشتی* دوست دارم*

   امروز بعد از مدتها،اون دیوارو پیدا کردم.آدرسش رو امروز وقتی داشتی واسه همیشه می رفتی از خودت گرفتم:

سر دو راهی تردید،پیچ انتظار،انتهای خیابون رفاقت ،ته کوچه ی نامردی،بن بست دوستی،رو دیوار حاشا>>

که اتفاقاً دیوار خیلی بلندی هم بود !شاید واسه همین بود که دیگه اسمم و اون جمله ی زیبای دوست دارم رو یادت نیومد..............

                                      می سوزم در فراقت هنوز........................

                                                         انگار این فصل سرد من پایانی ندارد........

                                                                     نشستم به انتظارت..........

                                                                                         بیا............



نظرات شما عزیزان:

uعلی رضا
ساعت20:05---11 مهر 1390
سلام السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

السلام علی المهدی الذی وعد الله عز وجل به

الامم

)))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,ساعت 13:34 توسط ریحانه| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت